Klachten

Kleine Haas stelt uw mening op prijs! Door uw klacht (of compliment) kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. U kunt uw klacht op diverse manieren bij ons kenbaar maken.

Onze telefonische klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur via het telefoonnummer 06-26087477. Houd bij navraag graag uw ordernummer bij de hand. Daarnaast kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week uw klacht indienen via ons e-mailadres contact@kleinehaas.nl. Tot slot kunt u altijd schriftelijk reageren:

Kleine Haas
Lange Beijerd 9b
5431 NR  Cuijk

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u binnen één werkdag een ontvangstbevestiging. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen afhandelen. Mocht dit niet mogelijk blijken dan ontvangt u binnen 14 dagen een bericht met daarin de reden en een indicatie van de tijd die wij nodig denken te hebben om u een uitvoerig antwoord te kunnen geven.

Een klacht over een product, dienst of service kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Stichting Webshop Keurmerk.

Wij vertrouwen erop uw klacht altijd naar tevredenheid af te handelen. Mocht er desondanks toch een geschil ontstaan, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk:

Klacht indienen via Geschillencommissie

Meer informatie over het Webshop Keurmerk en haar Geschillencommissie vindt u in onze algemene voorwaarden en op:

Stichting Webshop Keurmerk